Velkommen til Shoeworld Produktekspert server

    Forårets nye skoer nu på lager

    Reklamation

    Anmelde reklamation / reparation

    Sådan gør du

    Kontakt os på kundeservice@easyshoes.dk for at anmelde reklamationen. Medsend også meget gerne billeder af reklamationen.

      

    Hvad sker der så

    Når du har anmeldt din reklamation vil vi kontakte dig ift. hvad du så skal gøre.

    Har du brug for hjælp undervejs, så ring på 70 70 10 71 eller send en mail til kundeservice@easyshoes.dk.

     

    Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

    Når du handler på EASYSHOES har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

    Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Det eneste du skal gøre er at anmelde din reklamation/reparation på mail eller telefon.

    Så kontakter vi dig inden for 24 timer på hverdage ift. hvad der videre skal ske og om fejlen evt. er reklamationsberettiget.

     

    Reklamationsretten gælder ikke ved:

    Reklamationsretten gælder ikke pailletter, perler og andet løstsiddende pynt.

    Vedr. lynlåse på støvler: Det er vigtigt at de lynes helt ned, hver gang de tages af og på. De nederste 7 cm af lynlåsen godtager vi ikke som reklamation, hvis de bærer præg af slid.

    Desuden er kombinationen af sko- og støvlesnuder sammen med de små børnescootere ikke nogen god cocktail.

    Skind og såler kan ikke tåle at blive trukket hen over asfalt og fliser. Derfor afvises de såkaldte scootersnuder som reklamation.

    Rågummisåler kan ikke tåle høj varme, så pas på med at have dem liggende i en varm bil eller med sålen i vejret i solskin. De smelter.

    De kan heller ikke tåle benzin og olie, så pas på, når du tanker bilen. De bliver opløst.

     

    Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

    Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

     

    Fragtgebyr – reklamation / reparation

    Er reklamationen berettiget, betaler vi fragtomkostninger du skal blot benytte den vedlagte retur-fragtlabel. Labellen skal blot klæbes på returpakken, og afleveres i en GLS pakkeshop – find nærmeste pakke shop her .

    Har du ikke længere den vedlagte returlabel - er du velkommen til at kontakte os, så fremsender/mailer vi en ny.

    Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

    Oplysning om klagemuligheder

    En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og forbugerstyrelsens Center for klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via http://www.forbrug.dk/

    EU-Kommissinens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@easyshoes.dk

     

     

     

    Fortsæt med at handle