Velkommen til Shoeworld Produktekspert server

    Forårets nye sko er nu på lager

    Reklamationsret

    Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
    Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

    Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

    Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

     
    Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

    Varen sendes til:

    EASYSHOES

    Vølundsgade 11

    6400 Sønderborg

    Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

    Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

    Klageadgang

    Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail: kundeservice@easyshoes.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

    Center for Klageløsning

    Nævnenes Hus

    Toldboden 2

    8800 Viborg

    www.forbrug.dk

    Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

    Standardfortrydelsesformular

    (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

     

    Fortsæt med at handle