Velkommen til Shoeworld Produktekspert server

    Forårets nye sko er nu på lager

    Handelsbetingelser

    Generelle oplysninger

    Sander Sko / A/S Sam Andersen

    Vølundsgade 11

    6400 Sønderborg

    Tlf. 7070 1071

    CVR.: 10302900

    E-mail: kundeservice@easyshoes.dk

    Hjemmeside: www.easyshoes.dk

    Nykredit Bank reg.nr: 8117 kt. Nr. 2881327

     

    Betaling

    Det er sikkert og enkelt at handle på EASYSHOES.

    Der kan betales med:

    Dankort

    Visa

    Visa Electron

    Maestro

    Mastercard

    American Express

    JCB

     

    Vi tager ikke gebyr ved betaling med ovenstående betalingskort – Bemærk, at vi kun modtager dansk udstedte kreditkort.

    Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

    Fragt

    Leveringsmetoder

    Hos easyshoes.dk arbejder vi med PostNord, som hver har tre leveringstyper, du kan altid vælge mellem disse leveringstyper.

     

    PostNord erhverv

    Erhvervsadresse(0,- kr.)

     

    PostNord privat

    Privatpakke med omdeling (25,- kr.)

    Privatpakke uden omdeling (0,- kr.)

    Hvis du ikke aktivt vælger noget andet, vil pakken blive leveret til nærmeste posthus/postbutik.

    Vi tilbyder desværre ikke afhentning p vores lager i øjeblikket. Dine varer vil blive afsendt inden for 3-5 hverdage efter vi har modtaget din bestilling.

    Skulle det mod forentning komme til at tage længere tid, sender vi dig en mail og du vil få mulighed for at annullere din bestilling.

    Fortrydelsesret 

    Som forbruger har du 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  

    Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

     Fristen indebærer, at du har 60 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kundeservice@easyshoes.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

    Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

    Fortrydelse af en del af købet

    Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende een eller flere varer retur, selvom de er købt i een ordre.

    Bemærk, at du ikke får fragtomkosningerne retur (PostNord med omdeling), hvis du fortryder en del af dit køb.

    Returnering

    Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 60 dage til at sende varen tilbage til os.

    Du skal benytte vores fremsendte (vedlagt din ordre) returlabel ved returnering af varer. Du skal altid bede om en kvittering for indelvering af returpakker, da varerne tilhøre dig, indtil vi modtager og det

    er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

    Varens stand, når du sender den retur

    Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer, kan du kun få en del

    af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.

    Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

    Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medfør en værdiforringelse af varen.

    Tilbagebetaling af købsbeløbet

    Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

    Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

    Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. 

    Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

    Varen sendes til:

    EASYSHOES

    Vølundsgade 11

    6400 Sønderborg

     

    Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

    Reklamationsret

    Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
    Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

    Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

     

    Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

     
    Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

     

    Varen sendes til:

    EASYSHOES

    Vølundsgade 11

    6400 Sønderborg

    Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

    Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

    Persondatapolitik 

    Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

    Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

    Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

    Personoplysningerne registreres hos A/S Sam Andersen og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

    Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

    Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

    Den dataansvarlige på easyshoes.dk er A/S Sam Andersen

    Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
    Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kundeservice@easyshoes.dk.

    Klageadgang

    Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail: kundeservice@easyshoes.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

    Center for Klageløsning

    Nævnenes Hus

    Toldboden 2

    8800 Viborg

    www.forbrug.dk

    Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

    Standardfortrydelsesformular

    (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

     

    Standardfortrydelsesformular

    Til:

    easyshoes.dk

    Vølundsgade 11

    6400 Sønderborg

    kundeservice@easyshoes.dk

    * Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

    * Bestilt den:

    * Modtaget den:

    * Forbrugerens navn:

    * Forbrugerens adresse:

    Dato:

    * Obligatoriske felter

    Fortsæt med at handle