Velkommen til Shoeworld Produktekspert server

    Forårets nye skoer nu på lager

    Købs- og Leveringsvilkår

    Easyshoes.dk vil være verdens nemmeste skobutik. Vi vil gøre det nemt at handle sko - online.

    Vi er online skobutikken der tilbyder stort udvalg og lave priser. Vi udvider konstant sortimentet for at kunne dække vores kunders behov. Vi dækker hele spektret fra damesko, herresko, sko til teenagere, børnesko og babysko.
    Vi handler udelukkende med sko,støvler og sandaler, så vi kan fokusere alle vores kræfter på at blive den bedste skobutik for vores kunder.

    Søger du billige sko, billige støvler eller billige sandaler online, så er du kommet til den rigtige butik. Når du handler hos Easyshoes.dk kan du altid være tryg ved at få varen til den rigtige pris. Vi tjekker løbende priserne i resten af markedet, for at sikre at vi altid er på forkant.

    Udover billige sko online, får du altid fri fragt, så du kan sidde hjemme i ro og mag og udsøge dig de rigtige sko.
    Vi sætter jævnligt nogle af vores varer ned i pris, det kan f.eks. være udgående varer, restpartier o.lign. Derudover har vi de traditionelle udsalg i forbindelse med sæsonskifte, hvor vi rydder op i gammel kollektion.

    Det er vores mission at yde landets bedste kundeservice. Easyshoes.dk ejes af Sander Sko der driver 14 fysiske skobutikker (11 Skoringen og en Rieker butik) - denne viden omkring sko og kundernes behov har vi overført til netbutikken, således at vi også her kan yde kunderne den bedste kundeservice.

    Bestilling

    Sådan bestiller du…

    1. find den vare du ønsker

    2. vælg størrelse

    3. klik på ”læg i indkøbskurv”

    4. nu kommer du til din indkurv, hvor du kan se de varer du har lagt i den

    5. her kan du ændre i kurven, og vælge at gå til kassen, eller vende tilbage til butikken for at handle videre

    6. klik ”gå til kassen” for at gå til kassen og betale

    7. du skal nu indtaste dine kundeoplysninger og vælge leverings- og betalingsmetode.

    8. herefter kommer du til betalingsdelen, hvor du indtaster dine kortoplysninger (som sendes krypteret)

    9. du modtager en ordrebekræftelse, som du kan gemme og evt. printe ud

    Lagerantal på easyshoes.dk bliver opdateret 1 gang i døgnet. Derfor tager vi forbehold for udsolgte varer. Skulle en vare være udsolgt, sender vi hurtigst muligt en mail til dig.

    10. når vi sender varen får du en mail med track’n’trace nummer så du kan følge pakkens vej til dig, og du får samtidig din faktura

    Ordrebekræftelse

    Når du laver en bestilling hos easyshoes.dk sender vi automatisk en ordrebekræftelse via e-mail.

     

    Hvordan tilføjer jeg varer til en ordre jeg har gennemført

    Det kan man som udgangspunkt ikke, så skal du lave en ny ordre med det ekstra produkt du ønsker at bestille, og så skrive ordrenummeret på den først ordre i kommentarfeltet. Så vil vi forsøge om vi kan nå at samle orderne i én pakke, hvis den første ordre ikke allerede er sendt afsted.

    Da vi har fri fragt på alle ordrer har det ikke noget omkostningsmæssig betydning for dig som kunde, men det er naturligvis nemmere for dig at du kun skal hente én pakke, én gang. Det forstår vi, og vil gøre alt hvad vi kan for at hjælpe.

    Du er altid velkommen til at kontakte os på kundeservice@easyshoes.dk eller på telefon 70 70 10 71, så gør vi alt hvad vi kan for at hjælpe.

     

    Udsolgte modeller / størrelser

    Alle de modeller og størrelser vi har tilgængelige er vist i netbutikken.

    Lagerantal på easyshoes.dk bliver opdateret 1 gang i døgnet. Derfor tager vi forbehold for udsolgte varer.

    Hvis der er en model hvor vi ikke har nogen størrelser tilgængelige bliver varen skjult i netbutikken. Står du og mangler en vare som du ikke kan finde i netbutikken, så er du altid velkommen til at kontakte os på kundeservice@easyshoes.dk eller på telefon 70 70 10 71, så gør vi alt hvad vi kan for at hjælpe.

     

    Facebook

    easyshoes.dk har en fanside på Facebook. På fansiden kan du som fan følge med i de nye trends, som bliver slået op på fansidens væg hver måned. På fansiden kommer også opdateringer om konkurrencer og events, som finder sted på easyshoes.dk

    Betalingsmetoder

    Det er sikkert og enkelt at handle på EASYSHOES.

    Der kan betales med:

    Dankort

    Visa

    Visa Electron

    Maestro

    Mastercard

    American Express

    JCB

    Vi tager ikke gebyr ved betaling med ovenstående betalingskort – Bemærk, at vi kun modtager dansk udstedte kreditkort.

    Dankort og VISA/Dankort

    Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra EASYSHOES. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

    Ved betaling med betalingskort er du sikret mod misbrug. Hvis du har mistanke om misbrug har du altid mulighed for at afvise en betaling i banken.

    Hvis der skulle ske misbrug af dit betalingskort, har du har ingen selvrisiko hvis dit betalingskort bliver misbrugt i en butik der anvender en sikker betalingsgateway (SSL kryptering). Vores betalingsgateway er krypteret og kører gennem firmaet Quickpay der er certificeret af Dankort/VISA/Mastercard. Din betaling sendes er krypteret til PBS som står for at cleare betalingerne. Hverken EASYSHOES eller andre har mulighed for at se disse data.

     

    Kreditkort

    Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra EASYSHOES. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Du vil automatisk kunne se beløbet på dit månedlige kontoudtog fra din kortudbyder.

     

    Er dine penge blevet spærret på dit MasterCard?

    Har du handlet ved os med dit MasterCard og fortrudt købet, og er pengene nu spærret på dit kort? Beløbet kan være låst på dit kort i helt op til 30 dage. Men det er ikke os, der står bag. Sådan gør du: Om du kan få slettet en reservation, afhænger af de kortholderregler, der fulgte med, da du fik dit MasterCard. Reglerne fra bank til bank minder meget om hinanden, men der er dog variationer, og derfor kan man ikke bare gå ud fra at reglerne er de samme i f.eks. Nordea og Jyske Bank. Nordeas regler er forholdsvis typiske for de fleste danske pengeinstitutter, og derfor er følgende fremgangsmåde en god rettesnor:

    1. Tag kontakt til os. Send en mail til kundeservice@easyshoes.dk Skriv meget gerne dit kundenummer og kreditnotanummer, så vi let kan finde dig. Der er en chance for, at vi, via vores betalingsløsning, kan slette reservationen, uden af banken skal involveres.

    2. Er det ikke muligt, er det din kortudsteder, du skal have fat i. Du skal dog kunne dokumentere, at du har kontaktet os, før banken vil hjælpe. Du kan videresende mailen fra os til din bank.

    3. Din bank undersøger herefter sagen, og har mulighed for at frigive pengene i mellemtiden.

    Baggrund - Derfor reserveres dine penge.

    Årsagen til at pengene, i en kortere eller længere periode, bliver reserveret og ikke kan bruges, skal findes i den type af betalingskort, som et MasterCard er. Et MasterCard adskiller sig fra de fleste andre betalingskort på ét punkt, der er væsenltligt i forhold til problemstillingen med penge, der bliver reserveret på kontoen. Forskellen er, at når man handler med et MasterCard, bliver pengene ikke hævet med det samme, og da man ikke kan hæve et større beløb, end der er til rådighed på ens konto, er det nødvendigt for kortudstedere at reservere købsbeløbet, så man er sikker på, at pengene også er på kortet, når de skal trækkes.

     

    Levering

    Leveringsmetoder

    Hos easyshoes.dk arbejder vi med to fragtpartnere, som hver har to leveringstyper, du kan altid vælge mellem disse fragtpartnere og leveringstyper.

     

    GLS

    Post Danmark

    GLS Pakkeshop (0,-   kr)

    Privatpakke med   omdeling (15,- kr)

    GLS Erhverv (0,- kr)

    Privatpakke uden   omdeling (0,- kr)

     

    Hvis du ikke aktivt vælger noget andet, vil pakken blive leveret til en GLS pakkeshop.

    Vi tilbyder desværre ikke afhentning på vores lager i øjeblikket.

     

    GLS Pakkeshop

    Pakken leveres til en af GLS’ mere end 1200 pakkeshops som ligger rundt i hele landet. Du vælger selv i hvilken pakkeshop du vil afhente din pakke.

    GLS Pakkeshops er typisk tankstationer, kiosker, videoudlejning og lignende butikker med lange åbningstider, så du har ekstra gode muligheder for at hente din pakke.

     

    GLS Erhverv

    Pakken leveres på din arbejdsplads. Kræver at nogen kan tage imod og kvittere for pakken.

     

    Post Danmark - Privatpakke uden omdeling

    Pakken leveres direkte til posthuset eller en døgn-pakkeboks hvor den kan afhentes.

     

    Post Danmark - Privatpakke med omdeling

    Pakken leveres til din privatadresse

    Post Danmark skal aflevere pakken til dig personligt mod kvittering, med mindre du har en anden aftale med Post Danmark (Modtagerflex). Er du ikke hjemme, afleveres der en pakkeseddel i din postkasse i stedet, og din pakke tages med til dit lokale posthus. Du skal bruge pakkesedlen for at få udleveret din pakke på posthuset. Det hænder at postbuddet glemmer at lægge en pakkeseddel. Du kan så i stedet bruge et print af Track&Trace siden på Postdanmark.dk

    Ønsker du at få pakken lagt i et skur, ved en nabo eller andre steder, skal du lave en aftale herom med Post Danmark. Det hedder Modtagerflex. Læs mere på PostDanmark.dk

    Det er ikke muligt for os at give postbuddet besked om at lægge pakken et andet sted.

    Det er også muligt at vælge en anden leveringsadresse ved at sætte et flueben i feltet "Jeg ønsker varerne leveret på en alternativ adresse".

     

    Leveringstid

    Dine varer vil blive afsendt inden for 3-5 hverdage efter vi har modtaget din bestilling. Skulle det mod forventning komme til at tage længere tid, sender vi en mail til dig, og du vil få mulighed for at annullere din bestilling.

    Vi mailer faktura til dig, når vi sender din bestilling.

    Fragtgebyr – fri fragt

    easyshoes.dk sender alle bestillinger fragtfrit med GLS og Post Danmark uden omdeling. Der kan tilvælges Post Danmark med omdeling for et lille ekstra gebyr.

     

    Track & Trace

    Vi sender din bestilling samme dag, som vi trækker pengene på dit kort. Vi sender automatisk en mail til dig med pakkenummeret. Du kan følge din pakke via transportørens stregkodebaserede Track & Trace system (GLS eller Post Danmark).

    Returnering/Ombytning

    Foretage returnering / ombytning

    Du har fuld fortrydelsesret i 60 dage efter, du har modtaget din vare, uanset om det er aktuelle varer eller tilbudsvarer. Måske ønsker du at bytte til en anden str., en anden vare eller at få pengene retur.

     

    Sådan gør du

    Sammen med varen, modtager du en forudbetalt returlabel, som du altså kan benytte omkostningsfrit ved returnering/ombytning. Du bedes pakke æsken med varen ind i papir eller lign. og påsætte den medsendte returlabel. Pakken skal indleveres samme sted som du afhentede (GLS pakkeshop, Post Danmark posthus/butik). Husk at få en kvittering for indleveringen. Ønsker du at ombytte varen, bedes du notere dette på en indlagt seddel. Du er også velkommen til at kontakte kundeservice og meddele dette, inden du sender retur.

     

    Hvad sker der så

    Når vi har modtaget og behandlet din returnering/ombytning vil du modtage en mail omkring kreditering/refundering.

    Har du brug for hjælp undervejs, så ring på 70 70 10 71 eller send en mail til kundeservice@easyshoes.dk.

      

    Koster det noget at returnere

    Ikke når du benytter vores medsendte returlabel.

    Emballage og varens stand, når du sender den tilbage

    Ved køb af sko er den originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt. Enkelte varer leveres ikke i æsker, og kan derfor ikke returneres i æsker igen. Pak venligst varen forsvarligt ind evt. i det plast eller papir, den ankom i.

    Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde. Varen må prøves på samme måde, som du vil prøve varen i en skobutik. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen ud over almindelig prøvning. Pak æsken ind i noget papir eller plastik, så der ikke bliver sat tape eller labels på selve skoæsken. I modsat fald forbeholder vi os ret til at opkræve gebyr på 200,- som bliver modregnet i det tilbagebetalte beløb.

    Vi vurderer altid om returvaren lever op til vores returpolitik i forhold til vores handelsbetingelser, inden vi udbetaler penge eller bytter varen.

     

    Varer købt på EASYSHOES kan ikke ombyttes i vores butikker, men sendes retur til:

    EASYSHOES
    Vølundsgade 11
    6400 Sønderborg

    Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse, meget gerne efter aftale, så du ikke går forgæves.

     

    Du får naturligvis det beløb, du har betalt til os, tilbage.

    Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har betalt til os, tilbage. Beløbet bliver altid overført til det kort, du har betalt med ved købet, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.

    Hvis du har betalt – helt eller delvis – med andre betalingstyper, såsom gavekort, så udsteder vi et tilgodebevis på returbeløbet.

    Hvad skal jeg sende med tilbage?

    Pak æsken ind i noget papir eller plastik, så der ikke bliver sat tape eller labels på selve skoæsken. I modsat fald forbeholder vi os ret til at opkræve gebyr på 200,- som bliver modregnet i det tilbagebetalte beløb. Klæb den lille lomme udenpå.

     

    Har du fortrudt købet, sender vi automatisk beløbet retur til dit kort. Der kan kun udbetales til det betalingskort, der er handlet med. Pengene returneres indenfor 5 bankdage efter, vi har modtaget varen.

    Hvis du har betalt – helt eller delvis – med andre betalingstyper, såsom gavekort, så udsteder vi et tilgodebevis på returbeløbet.

    Reklamation

    Anmelde reklamation / reparation

    Sådan gør du

    Kontakt os på kundeservice@easyshoes.dk for at anmelde reklamationen. Medsend også meget gerne billeder af reklamationen.

      

    Hvad sker der så

    Når du har anmeldt din reklamation vil vi kontakte dig ift. hvad du så skal gøre.

    Har du brug for hjælp undervejs, så ring på 70 70 10 71 eller send en mail til kundeservice@easyshoes.dk.

     

    Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

    Når du handler på EASYSHOES har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

    Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Det eneste du skal gøre er at anmelde din reklamation/reparation på mail eller telefon.

    Så kontakter vi dig inden for 24 timer på hverdage ift. hvad der videre skal ske og om fejlen evt. er reklamationsberettiget.

     

    Reklamationsretten gælder ikke ved:

    Reklamationsretten gælder ikke pailletter, perler og andet løstsiddende pynt.

    Vedr. lynlåse på støvler: Det er vigtigt at de lynes helt ned, hver gang de tages af og på. De nederste 7 cm af lynlåsen godtager vi ikke som reklamation, hvis de bærer præg af slid.

    Desuden er kombinationen af sko- og støvlesnuder sammen med de små børnescootere ikke nogen god cocktail.

    Skind og såler kan ikke tåle at blive trukket hen over asfalt og fliser. Derfor afvises de såkaldte scootersnuder som reklamation.

    Rågummisåler kan ikke tåle høj varme, så pas på med at have dem liggende i en varm bil eller med sålen i vejret i solskin. De smelter.

    De kan heller ikke tåle benzin og olie, så pas på, når du tanker bilen. De bliver opløst.

     

    Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

    Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

     

    Fragtgebyr – reklamation / reparation

    Er reklamationen berettiget, betaler vi fragtomkostninger du skal blot benytte den vedlagte retur-fragtlabel. Labellen skal blot klæbes på returpakken, og afleveres i en GLS pakkeshop – find nærmeste pakke shop her .

    Har du ikke længere den vedlagte returlabel - er du velkommen til at kontakte os, så fremsender/mailer vi en ny.

    Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

    Oplysning om klagemuligheder

    En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og forbugerstyrelsens Center for klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via http://www.forbrug.dk/

    EU-Kommissinens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@easyshoes.dk

     

     

                           

     

    Fortsæt med at handle